Lite onödigt om mig

Hittade det här på Josses blogg. Va bara tvungen att låna.

1. Vad gjorde du imorse? Lyssnade på Adam och Gry, sen tog mig till den underbara radiostudion. 
2. Din senaste resa? Hmmm A6 räknas kanske inte, då blir det Lager157 men det är nog en månad sen nu.
3. Något smeknamn? Ansan, Annis, Snigeln, Sötis ;P
4. Pappas namn? Anders
5. Vilken är din favoritdricka? Mjölk sitter aldrig fel.
6. Tatuering? Ja, ett A på ryggen.
7. Kroppspiercing? NJa, inte riktigt min grej, men såg en snygg strassgrej på en tjej på Kos. Hela naveln va strass, inget spänne syntes.
8. Hur mycket gillar du ditt arbete (0-10)? Blir bättre och bättre, en 8!
9. Födelseplats? Södertälje BB
10. Favorit semesterort? Madeira, Ystad, Båstad, Skärrgården, Magaluf, tja Spanien! Det ska finnas badmöjligheter
11. Har du nånsin vart i Afrika? Nej men vill verkligen! Egypten, SydAfrika..finns mycket jag vill se!
12. Någonsin stulit en trafikskylt? Nä, orka!
13. Varit med i en bilolycka? Nja, några små krockar men då har jag själv inte kört.
14. 2 dörrar eller 4 dörrars? Spelar inte så stor roll för tillfället.
15. Vad ångrar du? Att jag inte åkte på språkresa i högstadiet och lite annat....
16. Din favoritkonstnär? Dali, har sett hans tavlor i Stockholm och Madrid.
17. Vart vill du resa och varför? Jag älskar stränder och solen, så gärna dit. Annars USA eller något annat tufft land. Tackar inte nej till någon resa...
18. Favoritnummer? 6, 9 0ch 16
19. Favoritfilm? Notting Hill
22. Favoritmat? Hemmagjord sphagetti och köttfärssås, finns det något godare?
23. Favoritdag i veckan? Fredag, alla brukar vara så glada då!
24. Favoritmärke på kroppstvål? Barnängen rosor
25. Favoritserie? Du är vad du äter hehe
26. Tandkräm? Colgate...
27. Favoritdoft? Versace Bright Crystal
28. Vad gör du för att koppla av? Sover, bastar eller chattar. Promenad är heller inte fel!
29. Meddelande till dina vänner som läser detta: Jag gillar er, ni har säkert märkt det (hoppas jag). Skulle inte klara mig utan er helt enkelt!
30. Hur ser du dig själv om 10 år? Jag har ett grymt radiojobb och träningen är min andra passion. En mysig kille finns även med i bilden!
31. Vad gör du när du är uttråkad? Inte ofta jag har tråkigt, möjligtvis att jag kan vara arg och måste sura av mig.
32. Vad tycker du om att få? Pussar, överraskningar, kärlek och positiva besked
33. Senaste person du var kär i? Haha, tror du att du får veta det...tttsss






Anna

Kommentarer
Postat av: rickard

lite kul... vi har faktiskt samma favoritnummer!! varför har du just dem? jag har dem för att det är de nummer jag har haft när jag spelat fotboll! :)

2007-11-07 @ 23:57:21
URL: http://halkadann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0