Ny blogg, nya tider!

I veckan skulle jag fixa till min blogspot-blogg, men agerade innan jag hann tänka efter och resultatet blev inget vidare. Eftersom jag varit ganska dålig på att skriva på bloggen kom jag på att jag kanske borde starta en ny. Så, här är resultatet. Ganska tomt och tråkigt, men bättre tider väntar för dig som brukar läsa min blogg.
Med andra ord, nu gäller annatryggrekan.blogg.se och inte tryggrekansblogg.blogspot.com
Vill ni spana in vad som hänt tidigare får ni självklart kika in på blogspoten. Och till alla er jag hade länkade, skriv till mig och meddela era sidor igen. Jag blev ju självklart av med allt när jag ändrade om.


Nu är det dags att göra lite nytta. Har varit ute och powerwalkat men är så seg efter igår. Jobbade, tränade och promenerade med Barber, sen var jag nästan medvetslös. Nu ska det lagas mat, tvätta och plugga.

Nu väntar en ny blogg och nya tider. Puss!

Kommentarer
Postat av: josse

tjoho, jasså.. du har kommit över till oss "blogg" nu ;) mm gött. gick bra o powerwalka idag eller..? synd ja inte kunde hänga på... men ska strax till gymet nu.:P see you! puss

2007-11-04 @ 18:22:21
URL: http://josefinenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0