Två plus i novembermörkret

Idag har jag två positiva saker att nämna. Först ett restaurangtips i Jönköping. Tapas-stället Anna -Gretas vid Västra torget. Riktigt god mat om man är trött på den tradiotionella hamburgaren eller biffen. Mysigt lite ställe och goda små rätter. Inte genuint spanskt, men helt klart värt att gå dit. Glöm inte det trevliga sällskapet ;)

Nr två; Spice Girls återförening! Som ni kanske minns var gruppen populär på 90-talet i samma veva som Backstreet Boys. Jag lyssnade väl mer på pojkgruppen men gillade även Spice Girls. Nu har det återförenats, släppt en singel och musikvideo. Låten är skön, det hörs att det är samma tjejer. Videon, vågad men faktiskt snygg! Passar väldigt bra att den kommer ut nu i november. En sak till, spana in Geris kropp! Jag ska nog önska mig en så vältränad kropp av tomten, vilken mage!

Hoppas det kommer en bra platta, gärna lite mer upptempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0