Vad händer egentligen?

Om man stannar upp en stund märker man hur mycket som hela tiden händer runt omkring oss. Kurser rullar på och julen närmar sig. IGEN tänker nog många. Att tiden går så fort måste bero på att jag har roligt och mycket att stå i varje dag. Snart kommer man vara gammal om det ska rulla på i den här takten. Många brukar säga till mig att leva mer i nuet istället för att vara en typisk kräfta och gärna leva i historian...

Samtidigt faller mina tankar på alla vänner man har i Sverige, här och var. Vad händer i era liv? Ronge i Uppsala, Anna i Linköping, alla i Stockholm, Sussi i Karlstad? Förmodligen rullar era liv också rätt fort. Jag brukar tänka på er oftare än vad ni kanske tror.

På onsdag ska jag åka upp med ett gäng studentambassadörer för att arbeta på Saco-mässan i Älvsjö under torsdag-fredag. Ska bli väldigt kul att stå i montern och "betala tillbaka lite". Det var ju faktiskt där jag hittade Högskolan i Jönköping och MKV för ca fyra år sedan. Dessutom ska jag och Barber bo på hotell, lyx ;)
Ska självklart träffa vännerna och familjen <3

Vad händer annars egentligen? Jag vet inte, jag förstår inte allt ibland. Det är jobbigt! Men jag väntar lite till...

Kommentarer
Postat av: Ronge

Tänker ofta på dig också! Tiden rullar nog på ungefär lika fort i Uppsala som i Jönköping. Är det inte så ändå att det inte är tiden som är det viktiga utan vad man gör MED tiden? Svåra frågor detta :)
Att det snart är jul betyder ju kanske att vi kommer att vistas i samma stad någon vecka eller så. Vi ses! Kram

2007-11-29 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0