Hej igen världen!

Insåg precis att det var några dagar sedan jag skrev här. Hade mor och far här på besök i helgen, mycket trevlig men orkade tyvärr inte så mycket.  Har gått och blivit vårsjuk. Trist trist men nu hoppas jag på dunderkraft från medicinerna och att få tillbaka mina "vanliga" lungor! Bronkit lunginflammation är ingen höjdare och något helt nytt för mig. Har mått pest utan att ha feber, det har jag inte varit med om förut.


Snart dags att fixa till sommarhåret! Alltid svårt att bestämma sig hur man vill ha det. Man klipper ut en bild från någon tidning och hoppas på att se ut som kändisen när man går hem från frissan. Det här lilla tricket hittade jag på veckorevyns hemsida. Man sätter bara in ett kort på sig själv och vips kan man se hur man skulle se ut i någon av superkändisarnas frisyrer! Jag orkade dock inte fixa exakt huvudstorlek på alla så det kan se lite konstigt ut... Det bästa är att det går att spara bilderna och ta med till frissan ;) Kolla in det här mamma!!!!

 image94image95image96image97image98image99 
image100image101
image102image103image93



Nå, vad är bäst? ;D

Kommentarer
Postat av: Per

Alternativ nummer åtta tycker jag känns som en väldigt het sommarfrisyr för dig.

2008-05-04 @ 00:33:09
URL: http://pramso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0