Helgen

Söndag igen! Varför går helgerna så fort?

I fredags var jag, Cissi och Miriam på O´Learys och tittade på hockeyn. Stället va knökfullt, en riktig folkfest. När HV gjorde mål i förlängningen gick jag och Miriam hem. Skydda sig från alla galna fans ;) Dessutom skulle jag upp och jobba, så det va rätt skönt.

På jobbet igår var folk tokiga i HV-grejer, helt sjukt va många fans det finns. Att man köpa HV-grejer för tusenlappar haha. Men kul att se alla så glada.
Det blev en skön promenad hem runt Munksjön, för att sedan fixa sig införkvällens kalas. Emilia fyller 22 år, hipp hipp!!! Vi köpte mat på Pallas Athena och tog hem, mums! Grekiskt är gott!
Det blev ett trevligt kalas, jag älskar kalas! Vid kl24 åkte vi in mot stan för att fortsätta festen. Måste bara säga att Fredrik är en skön grabb på fyllan haha. Han pratar med alla, oavsett om han inte känner folk och på bussen ville han ha en biljett till där det är mest party. Busschaffisen va med på noterna och frågade om Ibiza va ett alternativ...mohahahha. Vi hamnade på Twin. Det måste vara stans bästa uteställe. Lite för trångt kanske och många jobbiga snoffsiga tjejer (fast de tycker nog detsamma om oss hehe).
På hem vägen träffade jag en gammal arbetskamrat, skoj!

Vilken besvikelse när man vaknade idag, ingen sol och jag som hade sett fram emot att sola idag. Blir plugg och tvätt idag, men nu börjar solen komma fram så det finns kanske fortfarande en chans :D JIPPI! I eftermiddag ska jag ner till Rådhusparken och titta på när HV ska firas...sen hoppas jag på att folk börjar bry sig om fotbollen istllet. J-södra har sjukt snygga spelare. Själv ser jag fram emot DIF-Råslätt, krossa hehe!!!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Låter som en bra helg :)

2008-04-20 @ 11:37:12
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0