Yra på TV3 (kanalen min pappa vill slippa, förutom när det är något program som han gillar)

Jag brukar inte skriva så mycket om TV men sedan jag fick en ny TV så har jag FAKTISKT börjat kolla mer. Inte för att den är mycket större än den gamla, men den är liksom lyxig att titta på och mer tilldragande helt plötsligt. Jag saknar torsdagarna med Anna Skipper! Varför måste säsongen ta slut!!?? Det är helt klart mitt favoritprogram sen På Hedrer och Samvete och Rederiet slutade visas ;)

På onsdag startar sista säsongen av Sex and the city på tv3 och 30 maj har filmen premiär på bio, härligt för alla beroende "Sex and the city- tjejer".


Ikväll sändes Cashmere Mafia och självklart kollade jag. Väldigt väldigt väldigt likt Sex and the city, som en kopia men samtidigt en egen serie. Ska man ge den en chans eller inte? Jag har inte bestämt mig ännu, har du? Man kan ju alltid skylla på att man inte har något bättre för sig ;) Min systers argument var att hon kände sig förkyld och hängig och att hon därför kollade hehehe.



Hur som helst, heliga onsdagar med Top Model och Sex and the city. Det börjar dessutom närma sig finalen nu i Top Model...wwooo, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0