Åh du härliga lördag!

Jag slutar aldrig förundras över fenomenet att människan är mycket gladare så fort det är helg. Trivs man inte i vardagen eller? Studentlivet har ett väldigt oregelbundet schema, helgen kan komma redan på en onsdag ;)

Igår kom pappa hit, fick lite handlat och en mumsig middag på fiskerestaurangen på piren! Riktigt gott! Eftersom han var på resande fot, begav han sig iväg söder ut tidigt i morse, så jag fick också se till att masa mig upp ur den goa sängen. Men bra var det, nu har jag fått lite gjort. Nu väntar bara plugg...


P.S. Hade tänkt lägga upp lite bilder från i torsdags men Jonas förbjöd mig hehe... Jag får låta det gå några dagar så glömmer han det kanske! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0