Då drar jag igång igen!

Måndag 18 augusti, skolstart. Många högskolor har fortfarande sommarlov, i Jönköping drog vi dock igång idag! Roligt att träffa alla och att vara i min fina lägenhet (den ligger bara på fel ställe..). En spännande höst står för dörren, men den kommer också bli tung. Vi har redan massor att läsa och det är inga lätta grejer! Men det ska gå, jag är positiv! "Skola varvat med fest, annars blir livet pest". För övrigt kryllar skolan av nya nollor och det är fest hela veckan lång. Lite ska även vi "gamlingar" vara med på :)

Jag har varit ledig de fyra senaste veckorna och det har även min blogg varit. Nu lovar jag dock att köra igång igen och berätta om mina äventyr. Sommaren har varit underbar (den är inte riktigt slut). Kryssning till Tallin, Åland och Grekland. Ska verkligen inte klaga! Har dessutom haft ett kanon jobb i sommar!






Saknar alla där hemma! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0