Segt internet eller seg blogg?

Tidigare skrev jag ett inlägg men självklart publicerades det INTE! Fråga mig itne varför..haha!
Jag var lite negativ i tidigare inlägg, som jag dessutom skrev för ett tag sedan! Det är mycket i skolan men jag har läget under kontroll, eller det känns i alla fall så. Idag steg jag dessutom upp extra tidigt för att ta mig ut på en joggingrunda. Med riktigt tunga steg tog jag mig runt Munksjön. I morgon följer Josefine med, hoppas på bättre lycka då! Måste ju få igång fettförbränningen :)

Puss A



Vissa saker kan man inte styra över och ibland blir man förvånad, kanske till och med chockad. Ibland rår man heller inte för att det blir som det blir. Vi människor kanske dessutom förvärrar det med tankar och analyser, den som lever får se!


I morgon håller jag tummar och tår för Ronge som springer Tjejmilen! Hon springer i första gruppen och kan nog få en bra placering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0