Vänner!

"När vänner kom till
var tanken ganska klar
för vänner har nå´t i sig
som ingen annan har.

De har en hand som hjälper
de lyssnar och förstår.
De viker inte undan
när många andra går."



Ibland är vi dåliga på att säga till våra vänner att vi tycker om dem och uppskattar vänskapen. DU som läser här ska känna dig träffad! Du är en underbar vän! Ibland kanske det känns som att ingen förstår, men de finns alltid där. För många år sedan trodde jag inte att jag skulle få så fina vänner, idag är jag rik!



En av diamanterna, Anna.
En rejält dimmig kväll på Täljekällaren i somras.


Kommentarer
Postat av: Ronge

Hoppas du vet att du själv är en vän som det bara finns en på miljonen av! Har tänkt många gånger att jag hade en sån fantastisk tur som hamnade i just din klass. Hur hade jag överlevt högstadiet annars??

Undrade just varför det gick så lätt att springa idag. Nu vet jag! Det var förstås dina fingrar och tår som hade effekt! Tack! Det gick faktiskt riktigt bra.

2008-08-31 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0