Det är över nu!

Hela hösten har varit en kamp med metod, uppsats, jobb, träning, promenader och allt det man gör när man lever ett studentliv. Men det har varit en väldigt rolig och lärorik kamp! Och nu, nu, är det jullov! Det är svårt att förstå att det mesta av hösten är över nu och den sista veckans uppsatsbekymmer är också lösta. I januari ska vi ha opponering och nu hinner uppsatsen vila lite innan den skall läsas igen en sista gång. Jag är verkligen helnöjd! Jag hoppas även de andra kommer att vara det :)

Sen till den tråkiga biten...att många reser iväg långt långt för att plugga utomlands under vårterminen. Det har varit flera adjö-tillfällen under senaste veckan, senast igår med mys-frukost på Johans med Fredrik och sen fredagsmys för att njuta bland annat av Linnéa (Malin och Josse, inte att förglömma. Men vi har ju januari :D). I morse när jag vaknade kändes det verkligen tungt...du vet när halsen blir tjock och det gör ont lite här och där. Jag låg och tänkte på alla äventyr vi har varit med om i höst. Fester och de bilder som sedan finns som minnen...Det är tufft och jag längtar till maj/juni när vi ses igen, samtidigt som jag hoppas att vi alla kommer få en spännande vår. Men det gör ont, på riktigt....






Vänner för alltid! Lady-MKV..det är blåbärens löfte :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad jag kommer sakna alla, tur att vi har januari på oss att ses igen iaf :)

2008-12-20 @ 20:14:44
URL: http://mmalin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Saknar!! Kommer bli fint i juni! :) Ta hand om dej vännen å skicka milslånga mail! ;)

2008-12-22 @ 17:28:20
URL: http://linpin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0