Fredagkväll

Eftermiddagen ägnade jag och Cissi till att dra i tyngder på Friskis. Jag mår alltid så bra när jag har varit där. Då har jag gjort vad jag kunnat för att nå mitt mål för dagen i alla fall ;)
Sen kröp jag upp i soffan för att avnjuta Idol , men drabbades återigen av mitt lilla "TV-problem". När jag är själv och ska titta, lutar jag mig tillbaka och sen är det kört! Som tur va messade anna vid 21.45 så att jag vaknade då och fick istället titta på utröstningen... Ikväll får det med andra ord bli en tidig kväll!

Här kommer ett riktigt juligt kort på mig och Barber på Karlssons, hämtat från Cajs hemsida. Riktigt fint med en vit julgran! Om en och en halv vecka besöker Barber Jönköping igen för sista gången. Sen kommer det dröja tills vi ses igen. Sommaren 2009 om jag har tur! Ångest....men vi ska båda på äventyr så det ska nog gå bra :) Det är bara att vara tapper!



God Jul

Kommentarer
Postat av: Micke

Trevligt med en kollega som också bloggar. Det kommer att bli svårt att toppa förra veckans SR-fest men det verkar som du håller igång bra:-)

2008-12-07 @ 12:53:43
URL: http://schlagermicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0