Luciatåg tre dagar i följd....

Ssssåååå då räknar jag kvällen som avklarad! Idag har det varit uppsats till 100% och jag har letat upp några slutliga saker nu ikväll så vi kan bli klara i morgon. Hann även med ett träningspass i morse och jag hade turen att få se ett litet Luciatåg på Friskis :) Älskar Lucia! I morgon ska vi börja dagen med att titta på Luciatåget på en gymnasieskola här i stan. Ska bli mysigt! Hade dock själv gärna varit med...jag vet, jag har svårt att inse att jag börjar bli stor!

I morgon väntar också jobb på teatern, för att sedan ha lite afterwork med jobbet. Ska bli väldigt trevligt :D

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ska du också jobba ikväll?! :)

2008-12-12 @ 14:07:51
URL: http://linpin.wordpress.com
Postat av: Anna

Jepp, jag sitter i kassan :)

2008-12-12 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0