Lusselelle

Igår var det en lång dag! Lucia-firande, uppsatsskrivande, jobb på teatern och sen afterwork med jobbet. Vi blev bjudna hem till Henrik på glögg och fick se hans fina lägenhet. Sen gick vi ner till Twin och åt en god middag. SJUKT länge sedan jag åt hamburgare och pommes!!! Det var både gott och trevligt! Kvällen fortsatte på Sliver för de som orkade. Men oj vad jag tycker om mina arbetskamrater, vilket gäng :)

Idag har jag mest slöat. Orkar inte ta tagi något! Gick iaf upp och kollade på lucia i morse, sen sov jag några timmar till ;)
Träning och solning, och nu väntar dagens stora kraftansträngning, att göra i ordning sig inför kvällen. Jag räknar alltid med ca 2 timmar för att itne behöva stressa :) Ikväll är det dessutom sista kvällen med gänget...det känns hemskt och väldigt konstigt.... Sista festen är sedan på måndag, men det känns inte som att den blir lika personlig. Rolig och glittrig, men på ett annat sätt!

Första året på länge som det är minusgrader och snö på lucia, i alla fall i Jönköping :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag säger INTE tack då :)

2008-12-16 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0