Anna, kexet själv!

Åter igen en slitig vecka med många aktiviteter i kalendern, roliga aktiviteter för det mesta som tur är. 60-tals sändningen gick finfint idag och hoppas på samma resultat imorgon.

Många saker gör att jag verkligen känner mig stolt över mig själv. Nu ska du som läsare inte tro att jag skriver inlägg bara för att berömma mig själv. Igår var jag inte alls på samma humör, det kan Cissi intyga. Hittade fel på hela kroppen, från topp till tå och klagade över den sega viktminskningen. Allt kändes bara hopplöst. Varje dag lunkar man runt Munken i grått och fuktigt väder men känner inget resultat. Nästa vecka ska dock bli bättre. Dags att börja träna på Friskis igen nu när livet börja lugna ner sig lite, och vara ännu mer på min vakt över maten. Ska även fixa till det yttre..veckans försök blev lite påskgult ;) Nu vill jag ha nedförsbacke för att bli ett "kex"! Blev verkligen inspirerad av Babbsan ikväll i Du är vad du äter. Hade inte varit fel med en rosa peruk också!

Ge mig styrka! Gärna redan imorgon kl07 när jag ska ta mig runt Munksjön IGEN! Sen väntar en härlig helg.

Pusspuss från Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0