Även hg betyder minus i statistiken


Jag var ganska orolig imorse när jag skulle gå till ViktVäktarna med tanke på helgen som varit och att jag fick hoppa över förra veckan. Men se det hade jag inte behövt ha varit. -4 hg, lite kan man tycka men det är nästan ett halvt kilo så jag är nöjd. Firade med att gå till Friskis och köpa ett träningskort och springa på löpbandet. Även det gick bättre än förväntat. Ibland leker livet :)

Resten av dagen har känt grå :( Regn och rusk ute och det belv inget reportage gjort idag.. Alla i kören var sjuka och körledaren vill veta mer innan vi kunde besöka dem, så det får bli nästa vecka istället. Men jag tycker det är  jobbigt när man ska skjuta upp saker. Känner mig dessutom onyttig på praktiken när det inte blir som man tänkt när man är ute och ska göra reportage. Hade varit lite lättare om radion hade saker de vill att vi ska uppmärksamma, men men det får man ta. Så är det ute i arbetslivet.

Imorgon är det dags för bio med tjejerna, ska bli roligt =) PS I love you

Oj! Nu ringde Josse. det blir visst ett besök på O´learys ikväll innan det är dags att sova. Skoj!

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

svar; VAAAAAAAA!!!! de hade de sist jag kollade ;((
PS. I love you är skiiiiiiiiiiiiiiiiiit bra :D

2008-02-26 @ 21:05:46
URL: http://jeennjaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0