Efter några dagar och en helg

Jag har varit ganska aktiv med min blogg på senaste tiden. Nu när man har varit ifrån den några dagar känns det nästan konstigt. Som om något saknas, att få skriva av sig lite.

Torsdag/fredag gick till att sända radio för RadioVätterVåg. Vi fick även vara med och rigga ljud inför direktsändningen av kommunfullmäktiget i Jönköping. En bra liten erfarenhet som dock behövs upprepas för att den ska fastna på minnet!

I torsdags var det även dags för Club Cajs premiär. Inga dåliga grejer! Förfest med Malin och Josefine, som jag träffar allt för sällan på grund av den intensiva perioden som råder... Roligt hade vi och lära oss spela fick vi, utan att göra av med några pengar..härligt hehe!

I helgen har jag haft mor och far på besök. Tiden har gått snabbt men vi har hunnit med 1000 saker! Handla, promenera, shoppa, laga mat och njuta. Synd bara på vädret men bättre lycka nästa gång! Det dröjer dock inte länge förrän vi ses igen. Om någon vecka är det tid att bege sig till Malmö och Lund för att fira kussens 50års dag och moster Ia´s 70års dag. Wiiiii Mys!


Puss

Kommentarer
Postat av: josefine

ja, vi får verkligen se till att ses i veckan tycker jag :) Jag vet att jag ska njuta, men det är svårt.. man är ju så van vid att alltid ha något att tänka på. Men sakerna jag skriver om.. hm jadu, jag läser nyheterna, tittar på tv och sånt.. o då ploppar det bara upp massa grejer jag vill skriva om.:) hehe. men du.. ring när du har nån tid över :) annars ses vi ju på lördag! pusss

2008-02-04 @ 11:21:27
Postat av: D+G+M

Vi tackar!

2008-02-04 @ 11:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0