Extrema förhållanden

Jag har varit utan internet i helgen så jag har inte kunnat uppdatera några av äventyren här i Jönköping. Fredagkvällen med Jonas och Eric sket sig. Eric kunde inte och jag var risig, så det fick bli häng i soffan. Jag är iofs förälskad i mitt hem så det var väl inte det värsta. Vi ska göra ett nytt försök ikväll eftersom jonas flyttar till australien på onsdag. Måste ju kram hejdå!

I lördags blev det "livsnjutar" lördagsmorgon. Josse var snäll och gick upp tidigt tidigt för att promenera med mig runt Munken. En helt magisk underbar morgon. Varmt, soligt och vackert! Det var dessutom skönt att få prata av sig. Träffar Josefine för sällan nu men snart hoppas jag det blir ändring på det!
Sen gjorde jag en underbar frukost, lyssnade till "Ring så spelar vi" och laddade för en jobbdag på Intersport.
Kvällen slutade i sus och brus. Melodifestivalen hemma hos Malin och sen utgång till Huset. Kul att det lever igen! Natten avslutades på Kycklingmamman =)

Igår var livet inte lika ljust. Allt kändes bara grått. Efter dagens motion satt jag i soffan hela dagen och drömde om sommaren. Nu längtar jag sjukligt mycket efter att ta fram solstolen och sitta på gården och sola den mjölkvita kroppen. JAG VILL HA SOL NU!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0