Vänner

image20

Trevlig pizzakväll med vin och misslyckad kaka. Ungefär vad den här bilden visar (och ansiktena på Jonas och Eric). Haha! Juni 2007 i Erics kök. Verkligen en lyckad kväll!

Det har varit en arbetsam dag med jobb, reportagepyssel och redigering. Eric hängde även med på en runda runt Munken och han ska ha mycket beröm för att han försökte få mig runt Munksjön så snabbt som möjligt. Eric småjoggade medans jag gick brevid och försökte föra ett samtal mellan flåsningarna. Tack tack för att du rastade mig så duktigt! När jag är i bättre form lovar jag att jag ska springa med dig =)
Nu ikväll har vi kört ytterligare en "musketörkväll" eller fika på Johans. På onsdag åker Jonas till Australien för att plugga och jag kommer verkligen att sakna honom. En finfin vän! Vill ni ha koll på Jonas resa och alla hans företagstips bör ni kolla in min länk till hans blogg starksignal.se.


friends forever!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ha, vilken fin bild du hittat. Precis efter vi upptäckt att chokladkakan blivit ägg/chokladröra? :) Pizzan blev ju iaf kanon! ;) I morgon vi denna tid är jag nånstans nära Storbritannien. Ska lyssna på ljudböcker och kolla film hela vägen. I´ll keep you updated. Friends forever!

2008-02-12 @ 13:42:57
URL: http://starksignal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0