2008

Jag älskar nya år! Får så många nya krafter av att bara tänka på nyår och när ett nytt år väntar. Varför är det så magiskt? Svaret är förväntningar! Det måste det vara.. För er som följer bloggen lovar jag att jag kommer att bli bättre på att skriva här under 2008 ;)  2007 va ett negativt år, fast fick vara med om massa underbara saker också, så jag ska egentligen inte klaga. Kos, Ullared, Visingsö, intervju med Gunter, nytt jobb, strandparty som jag aldrig lär glömma, en ny underbar lägenhet, mässor och en mysig höst... Ja massa kul!

Jag är inne på sista veckan i min TV-produktionskurs. Ska bli skönt när den är klar för då väntar 12 veckors praktik på radio VätterVåg och eventuellt plugg på Södravätterbyggdens folkhögskola! Ska bli otroligt roligt! Men innan dess ska vi ha en tvsändning på torsdag..
Kommer även börja jobba på SR nu i vår. Känns roligt men väldigt nervöst! Men jag måste ändå försöka sluta vara så skraj för allt nytt. Det funkar inte i den här världen!

Ikväll väntar en lugn filmkväll med Cissi. Blir kanon! Har gått hemma hela dagen helt rastlös utan att ha någon att prata med så det ska bli nice! Har även haft ett långt samtal med Barber idag, kändes härligt. Kommer sakna henne så otroligt mycket när hon ska göra sin praktik i Stockholm! Men så lätt blir man inte av med mig ;)


Anna


pst! glöm inte bort att det är 08: ornas år i år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0