Anna, jag saknar dig!


Under min powerwalk imorse, gick jag och funderade på om våren faktiskt var på väg. Torra härliga gator, om gator nu kan vara härliga ;P Sen kom snön.. vilken osis. Det blir ändå inget av det, därför tycker jag det är onödigt. Kan man dessutom halka på ett löv som ligger på torra gatan, då lovar jag att man nästan faller direkt så fort det kommer lite lite snö... Stackars Cissi fick också känna på det idag, fast hennes fall blev lite blodigare. Hon föll på sin flaska påväg till en förfest. Men vi lyckades plåstra om det rätt bra, så hoppas hon får en kul kväll på kåren i alla fall :)
image13
Båstad 2004


Eventuellt ska jag åka upp till Linköping snart och hälsa på Anna! Vore helt underbart om vi lyckas hitta en helg, har inte träffat den tösen sen NOVEMBER 2006!!! Vi får verkligen inte fortsätta så här, därför ska jag försöka ändra på det =)


Nattinatt //Anna

image12
Här firar vi 18-årsdagarna i Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0