Dags för utmaning!

Nu har allt dragit igång ordentligt igen efter en lugn helg. Igår började praktiken på RadioVättervåg. Spännande och utmanande på flera sätt. Jag och Sara kommer att få väldigt fria händer och göra program. Vi ska sända två timmar i veckan för Svenska kyrkan och eventuellt ta fram något slags ungdomsprogram för Pingstkyrkan. En utmaning att göra program för de olika målgrupperna må jag säga... Idag fick vi även vara med på ett frukostmöte och träffa ännu fler trevliga människor. Känns som att alla drar i oss och det känns ju skönt. Vi känner oss välkomna och de vill verkligen satsa på oss. Nu måste vi bara se till att göra dem nöjda också hehe...

Idag fick jag bevis på att jag är ett fetto. Gick på första mötet hos ViktVäktarna. En bra, pigg ledare och en helt okej grupp. Ska bli kul att lära känna alla kvinnor och att få komma igång med det nyttiga livet. Tycker i och för sig att jag är rätt duktig med mat och motion men det visade inte vågen så nu jäklar!!! I sommar kommer jag vara smal, känns riktigt fint ;) Eftersom viktis har funkat före så borde det ju funka nu också därför har jag varit ute och sprungit en runda nu med tunga, tunga steg. Mitt första delmål är om en månad. Då ska  jag på fest hos moster i Skåne :)

//Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0