Ingen vanlig måndag

Idag har det inte varit en vanlig måndag. Inte en sådan måndag som många har ångest inför i alla fall. Fast en ganska vanlig måndag i mitt underbara liv. :) Ofta klagar man över saker och ting. Tycker synd om sig själv och vill bara bort från allt, men egentligen har jag ett rätt bra liv. Kom att tänka på det när jag satt och fikade i eftermiddag med tre av mina bästa vänner, Daniel, Fredrik och Sara. Jag borde njuta mer av stunderna med er, de ger mig mer än guld och diamanter tillsammans!

Dagen startade med en powerwalk med mina ubertuffa stavar. Har fortfarande inte fått riktigt rätt på den ena staven. Den är lite för kort, har fastnat sen jag var hemma över jul hahaha. Får vänta till min starke far kommer på besök och kan skruva loss den. (det var han som skruvade in den ;P) Självklart försvann sedan varmvattnet när jag duschade idag (igen), men det blev uppfriskande inför det telefonsamtalet som jag länge bävat för, men som sen visade sig inte vara så farligt. Ibland är jag en fegis!

Hela dagen har jag tillbringat i tvstudion. Vi har fått träna på att göra en riktig inspelning. Inte så svårt som jag hade befarat. Skönt! Då kan vi nog fixa vår sändning på torsdag. Tillsammans når vi oanade höjder ;)

När jag kom hem somnade jag direkt i soffan av ren utmattning, vaknade lagom till Idrottsgalan =) Underbar gala, en av årets bästa! Grattis Zlatan, du är grym!...och väldigt charmig ;)



//Anna

Ps. Underskatta inte siestan! Och tjejer och killar! Man får vara lite charmigt svartsjuk, men inte så att det blir en "grej" av det! Vi är alla människor och vi vill gärna behålla det vi älskar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0