Irriterad och saknar!

Den roliga timmen känns inte så rolig längre. Är så trött på allt bråk och gruff. Ska bli skönt med praktik, komma lite ifrån varandra. Just nu blir jag bara irriterad! Alla har så olika smak och drar åt så olika håll att det ibland blir väldigt jobbigt. Låt oss få den här sändningen överstökad...

Saknar Jensan. Speciellt dagar som denna men även andra dagar. Du har alltid varit dig själv och en så otroligt härlig vän. Mitt liv skulle vara fattigt utan dig! Igår satt jag och kollade på gamla kort från sommaren 2004..ojojoj. Kan inte sluta le =) Trots att vi lärde känna varandra ganska sent har vi gått på gitarrkurs, konfirmerats, varit på läger, haft företag, pluggat, tränat tillsammans, gått upp i vikt och även ner på ViktVäktarna =) , rest, festat, druckit de första ciderna, gråtit, har samma frisör, njutit över Stolthet o Fördom och många andra små men värdefulla grejer. Här en bildsamling som jag gjorde till Jen för fyra år sedan.
image4


image6
Sommar i Båsatad 2004 "vita kavajens sommar", den livsviktiga partydetaljen!
image5
På restaurang på Lilla Torg i Malmö, sommaren 2006. Vi gjorde roadtrip i Skåne med vännerna. Kortet nedan visar flygresan hem från Mallis och Magaluf, sommaren 2004. Ojoj..där fick vi njuta av sol och bad. Men vill också minnas att det regnade en del och att vi satt och surade en morgon under ett terasstak haha...

image7
På Ribban, Malmö sommaren 2006. Vi försöker bli lite bruna i det starka solskenet. Även denna sommar blev lite regnig ;)
image8
I Åhus på fik under Roadtrip 2006. Här ler vi bara för att vi tar kort, egentligen var vi sura, mackan var svindyr och torr!!!!!

image9

Jen skyddar sig från regnet. I Tomellilla fick vi stanna bilen tills det värsta var över. Roadtrip sommaren 2006
image10
Hemma hos Annas mamma i Barum måste vi alltid göra oss av med allt onyttigt vi stoppat i oss. Här ett vingligt träningspass! Jag va helt klart sämst av oss fyra..hahaha!

image11



Avstånd är ingenting om man verkligen är vänner! Nu ska jag och Jen börja vår kamp mot kilona igen på ViktVäktarna. Jen i Södertälje, jag i jönköping, men vi kan fortfarande peppa varandra. Du är unik Jensan! låt oss vara vänner livet ut! KRAMAR




//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0