Roliga timmen?

Minns ni att man hade roliga timmen när man gick i låg- och mellanstadiet? Nu håller vi på att förbereda för studiosändning, fast det känns som att vi ska ha roliga timmen. Bygga scen, bära möbler och ta med lampor och smågrejer hemifrån. Kul, jag älskade alltid roliga timmen! Varje vecka sattes upp en ny pjäs. I lågstadiet var det romantiska dramer med bråk om varandras pojkvänner (tjejerna emellan) I 4:an fick jag idén att vi skulle börja köra Bingolotto, det blev kanon! Ronge, du va klassens stjärna! =)
Vill ni se showerna, sänds de på lokalkanalen i Jönköping på torsdag kl 11 och kl 15. Obs! olika sändningar med olika personer.

Nu ska jag äta en sillbit, torka håret, sen blir det sängen. Förresten! Fyndade på rean på Din sko idag. Vita skor (min favorit, sliter ett par varje år), för bara 150 kr. *lycklig*

Nattinatt!
//Anna



PS. Nu är schlagerns jokrar utsedda, ska bli roligt när Melodifestivalen drar igång. Efter den månaden är det nästan fin vår! Synd bara att ingen av deltävlingarna hålls i Jönköping. Förra året fick ju RadioK chansen att intervjua några av artisterna! ( = lycka i Annas värld)  Får hoppas på nästa år och inte vart tredje som rycktet säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0