Småsvettigt

Fredag! Har varit i studion hela dagen, lyssnat på program, varit gäst och kört teknik. Bra blandning helt enkelt! Idag fick jag och Sara köra ett eget program, den klassiska halvtimman. Mycket lärorikt, vi lyckades bra med låtvalen och tekniken flöt på. Lite nervöst ibörjan då vi aldrig har kört så mycket med cd, md m.m. , lärorikt :) Nästa vecka blir det mer eget arbete. Men det är väldigt skönt att få träffa och jobba med äldre människor, det är givande! Arbetsdagen är dock inte slut, ikväll ska vi på ungdomsmöte och förhoppningsvis samla på oss mer material till vårt nya ungdomsprogram.


Nu är Linköpingsresan bokad! Ska bli så otroligt roligt =)



image14



"Ovan regnbågen finns ett sagans land
som jag minns från en liten sång jag har hört en gång.
Ovan regnbågen där är himlen blå.
Varje dröm som som du drömmer den ska besannas då.

Jag ville önska till en stjärna att jag vore bortom mörka skyar.
Där sorgen inte finns dit verkligeheten ej kan nå
där lyckan sig förnyar.

Ovan regnbågen fåglar styr sin färd.
Varför skulle ej jag en dag finna sagans värld.

Jag ville önska till en stjärna att jag vore bortom mörka skyar.
Där sorgen inte finns dit verkligeheten ej kan nå
där lyckan sig förnyar.

Ovan regnbågen fåglar styr sin färd.
Varför skulle ej jag en dag finna sagans värld."





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0