Upp och ner, ner och upp!

Mitt humör är ganska ostabilt nu. Är nervös, upphöjt i 2, inför att börja på SverigesRadio, men självklart också jätteroligt! Ska bli en prövning att gå upp 04.40 imorgon...

image16

I radiostudion på HLK hösten 2006

image17

Fix och trix för att det ska låta bra! Jonna är fotograf.


ViktVäktarna styr också över mitt humör. Alltid lite slitigt ibörjan med att räkna points, få dåligt samvete för mat eller för lite motion med mera. Men det är mycket lättare den här gången. Tycker jag klarar det rätt bra. Perfekt att ha praktik nu, hinner nästan med entimmaspromenader varje dag vilket är guld värt! Var dessutom på min andra vägning idag och hade gått ner 3,1 kg på en vecka!!! Otrolig lycka eftersom att jag vet att det blev lite synd i fredags, men man måste ju leva också. Imorgon är det dags att köra hårt igen, det har ju liksom bara gått en vecka haha! Kan inte ropa hej ännu. Till sommaren ska jag och Jen fira! Men har idag firat med en skön promenad i det gråa vädret och 20 minuters solning ;)

Har ett recept-tips! Morotslasagne är nyttigt och gott, men har även provat laxlasagne nu vilket var en riktig höjdare! Lax, spenat, matlagningsgrädde, soltorkadetomater, vitlök , lök, ost och keso. Mums!


Idag känns allt väldigt bra! En underbar da´... Många roliga saker som händer den här veckan.
Glöm inte att ratta in Jönköpings närradio RadioVätterVåg 98,5torsdag kl 09-11. Då sänder jag och Sara vårt första VarDagsLiv från Svenska Kyrkan! På fredag blir det klassisk musik och ungdomsprogram!

// Anna

image15







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0