Working 05.30 to 16.30

En extremt lång dag idag efter att ha sovit extremt dåligt. Gick och lade mig tidigt igår kväll men vaknade typ varje timma. Vid kl 04.15 insåg jag att det var lika bra att gå upp eftersom jag skulle upp tidigt och iväg vid kl 05.15. Kändes helt okej att stå och göra fruktsallad kl 05 haha. Är man bara väl uppe så går det bra. Sen gick jag till SR med tre ord, inget är omöjligt. Du klarar det Anna! Varför vara en sån fegis?

Det blev en bra första dag. Har fått flera tider nästa vecka för fortsatt inlärning, har ju en del att lära mig men tror att det egentligen är ganska enkelt när man väl kan det. Men jag får alltid jobbig frossa när man ska börja nytt jobb. Man kan oftast inget, nya lokaler, datorer, program och trevliga och mindre trevliga människor. Men det här är min chans och jag tror det kommer att gå fint! =) Jag tillåter inget annat.

Sen var det raka vägen till Pingstkyrkan för att arbeta på praktiken. Jag och Sara har letat musik till våra program. Har även fått en liten predikan av vår "beundrare". Jag förstår dock inte allt han pratar om och ibland måste jag ifrågasätta. Nästan så att jag känner för att synda.. Fast vad är egentligen synd? Lite förlegat ord. Man ska leva så att man själv mår bra och så att vänner och familj mår bra. Inte massa regler för vad som är bra eller dåligt. Och ibland måste man få fnissa lite i smyg haha!




Om du kommer i närheten ska jag bräda dig...

Kommentarer
Postat av: Mia

Lång dag det där!
Jag är på FMJ, o trivs jättebra! Massa att göra o väldigt lärorikt :) synd bara att man börjar så tidigt så man inte kan promenera innan, jag vägrar gå upp kl fem bara för o hinna ut o gå.. Så får bli kvällspromenader nu istället, lika bra terapi det. Man tänker så bra när man vandrar runt :) Hoppas att det går bra med allt, lycka till!

2008-01-30 @ 22:17:25
URL: http://www.denarsadar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0