Kreativitet är ordet!

Ibland får jag konstiga ryck och i helgen hände det igen! Det började med att jag putsade fönstrena, sen blev det storstädning och sen möblerade jag om. Igen tänker säkert vissa...men jag tycker det är kul. Förutom när man ska sätta sig och ordna bland alla sladdar till TV, video mm.. hu! Sen bar det av till Malin på fest. Hade lite problem med klädvalet med tanke på det ostabila men ganska varma vädret. Hittade en gammal klänning i garderoben men den såg inte så kul ut, så jag gjorde om den :D Haha..Blev gansk nöjd med resultatet. Jag tror inteatt  man ska vara så rädd att förändra ett plagg. Lägga till en halsduk eller något sånt.. resultatet blir roligt!

Idag har det regnat hela dagen så jag tog en sväng om till A6. Hittade lite rea-fynd och hälsade på några vänner som jobbade. SOFT helg! Nu sitter jag här och är nervös över tennisen, heja NADAL!



( hehe, nu är jag ägare till en påskgul klänning och en stor vit hatt, väldigt fräckt! )


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Du har väl inte missat min tävling på bloggen där du kan vinna en hårvårdsprodukt från Goldwell. Lycka till Välkommen!

2008-07-06 @ 19:51:25
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0