SÅÅ typiskt!

Idag på lunchen läste jag om hur poppis det är att träna på gym på sommaren trots att det just är sommar (och man egentligen kan träna utomhus). Spela roll! Jag blev iaf sugen på att gå och träna, basta och hela den där mojängen. Efter att ha ätit, tvättat och insett att jag inte har någon ro att bara sitta, kom jag på tanken att gå och träna. När jag väl är där visar det att de stänger kl20 på vardagar och när jag tittar på klockan är hon 19.55. SÅÅ typiskt! Varför finns inte möjligheten att gå och träna en fredagkväll mitt i sommaren? Måste alla ha hemmafredag?? NÄÄÄÄÄ! Blev så sur så jag var tvungen att ta en rejäl promenad och sparka av mig min ilska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0