Tankar som snurrar

Ibland tänker jag för mycket, bekymrar mig, längtar eller bara drömmer. Tankar som snurrar, timmarna går och och det är som att jag har varit borta från verkligheten ett tag. Egentligen handlar det nog bara om att jag är trött. Nu är det bara två veckor kvar till semestern och jag försöker kämpa allt jag kan med motion och nyttig mat. Konstigt nog känner jag mig mer orkeslös nu än någonsin. Äter jag för lite och dricker för lite vatten? Nix nix, inte enligt vågen så det kan jag utesluta.
Jag tittade på det roliga viktprogrammet ikväll. Fattar inte hur en arbetande människa klarar sig på lite fisk och grönsaker och frukt på en hel dag och sen kan springa 1,5 timma!!!! Men det är inte normalt, en sådan människa är så klart sjuk.

Förmodligen är det bara en period och lite för många raskapromenader och stressen att klara dem på kortare och kortare tid som gör mig kroniskt trött. Istället för att se det som något jobbigt, ska jag försöka få upp positiviteten igen. Jag saknar mina tisdagsmöten! De är toppen!

Nu ska jag göra klart morgondagens fruktsallad och sen gå och knoppa. Kl 07.00 ska jag vara utanför Josse och morgonpromenera ;)  ( Ja, jag vet! Jag är hopplös! Självklart gör mina vanor mig trött och sur, men eftersom jag bor själv slipper någon lida över min surhet som ibland dyker upp hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0