Utmaningar från Linnéa

Utmaning nr 1 uteblir då jag inte orkar tänka så mycket nu :p Här kommer dock nr 2!

Namn - Anna Marie Stèen Ögonfärg- blåa Hårfärg - just nu, väldigt blond Högerhänt/vänster - högerhänt Stjärntecken - kräfta Skostorlek - 38 Är dina föräldrar skilda - nej Sport - tittar på allt, utför få! Helgdag- den lediga dagen Årstid - sommar HAR DU NÅGONSIN Varit kär - ja Blivit dissad - ja Skolkat - nja Sovit utomhus - i tält ja! Använt droger - nej Retats - ja THIS OR THAT- mini-eller lättmjölk SENASTE DU Skrattade - nu ikväll. Grät - någon vecka seda. Filmen du såg senast - Sex and the city. Tuggade tuggummi - idag. Drog ett skämt - jag är dålig på sånt, skrattar folk är det nog jag som har gjort något knasigt. Sjöng en sång - idag till Girls just want to have fun. HAR DU UNDER DEN SENASTEMÅNADEN Ätit müsli - nej. Rökt - nej Tagit droger - nej Kysst någon - nej tyvärr Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - nej inte det heller. Bakat - tårta. Jag utmanar mina bloggvänner att göra denna utmaning.man avslöjar inga stora hemligheter... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0