Bantning + 2,3 kg PLOPP?

Idag skedde vägningen hos min gamla konsulent i Södertälje. Kul att se hur gruppen ser ut här. Hade en hemsk dröm i natt om mitt och Jens ViktVäktarbesök, men verkligheten visade sig bli bättre. Vi hade båda gått ner i vikt! =D 0,5 kg trots en Tallinresa med massor av onyttigt. Synd att jag inte hade en stegräknare på mig, måste ju ha tagit tusentalssteg för att bränna bort det...

Frågan är nu hur det blir nästa vecka... Efter 5-kamp på Grönan idag, satsade jag 25 kr på ett lotteri och vinner FÖRSTA VINSTEN!!! Det är en sådan sak som aldrig händer MIG! Men nu har jag tydligen tur i spel.. så nu sitter jag hemma med en meter lång PLOPP-kartong med 2,3 kg Plopp. Kan lova att det är en del! Bildbevis kommer senare hehehe.

Dags att sova så jag orkar upp och ta min långpromenad imorrn.
Tack Stockholm för en fin dag!




Pussar till mina klimpar, ni är bättre än guld och diamanter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0