Idolkärlek, eller har jag en möjlighet? ;P

Jag är så glad att jag fortfarande är så ung så jag får ha en "idolkärlek"! Enligt mig kan man i och för sig inte bli för gammal för det. Se bara min moster och hennes kärlek till Elvis, den är äkta och verklig.
Det som är mest magkittlande nu är att den här idolen faktiskt är i lämplig ålder för mig ;)

I vanligt fall gillar jag mest hockey, men som alla vet har fotbollen en stor fördel. Man får se hur spelarna ser ut!
Markus Markus Markus




Ikväll blir det knytis på Fornhöjden. Förkylningen känns lite bättre idag tack och lov. Man vill ju inte ligga hemma och uggla när man är ledig och har så lite tid med nära och kära... Promenaden med mor gick fint och vi hann in precis innan regnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0