Rörigt i mitt huvud

Värmen fortsätter, vad underbart! Jag älskar sol och värme! Idag har dock brännan fått vila sig lite. Jag och tjejerna tog bilen till Ullared och shoppade loss, så nu har jag tvättmedel och grejer så att jag klarar mig till jul :) Tänk att det kan vara så roligt att shoppa men det beror nog på det billiga priset.

Nu sitter man här hemma i röran hehe. Prylar överallt! Har dessutom börjat storstäda och packa inför den första semestern, men när det är så fint väder vill man inte stå inne och stryka. Därför är det ganska rörigt här nu. Förmodligen beror det på att jag är lite rörig i huvudet också. Lätt reseångest hehe ;) Imorgon är det dessutom dags att arbeta igen...får vila på eftermiddagen istället. Måste vara pigg till 20-års festen och kåren =) Sista partykvällen i Jönköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0