Tillbaka till verkligheten!

Juni är snart slut och jag måste säga att den här sommaren har börjat underbart! Helt fantastiskt! :) Nu är jag tillbaka i Jönköping efter några dagars semester i Skåne. Ett underbart landskap där jag gärna vill bo i framtiden. Imorgon är det dags att börja morgonpromenera och jobba igen. Skönt på ett sätt, att vara tillbaka i den vanliga vardagen speciellt då man vill gå ner i vikt. Men samtidigt känns det konstigt tomt i lägenheten efter att ha bott med människor så länge. Men det är bara att ta tag i sig själv. Är ganska ensam kvar här i studentboendet vilket betyder, inga svårigheter att få tvätttid iaf ;P

Dags att sova så jag är pigg på jobbet. Hoppas ni njuter av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0