Yes yes yes!!!

Nu måste jag bara skrika rakt ut  - VG!!! VI FICK VG OCH JAG KLARADE MEDIETRÄNINGENSTENTAN!!!!!  YES YES YES! Helt underbart! Våren har verkligen varit kämpig men nu får man betalt. Ska fira med att gå på bio imorgon! =)


Igår var det personalfest, en väldigt trevlig sådan. God, mat, trevliga människor och roliga tävlingar. Snacket mellan kl 00-02 var heller inte illa ;) hahahahah. En rolig kväll trots att jag var trött efter arbetsveckan.
Idag har jag dock segat, men ikväll ska jag och Cissi ha mys med film och bara prata strunt! Precis vad jag behöver.

Dagens middag blev pannkakor. Tyvärr blev det inte så många då jag aldrig har smör hemma och oljan funkade inte så bra haha! Pannkakor är typiskt en sådan onyttig rätt som jag kan längta så sjukt efter (jag vet att det är barnmat), och när man väl har gjort det, mår man illa efter en och en halv... Trist!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Snacket mellan 00 och 02? Det känns rätt bra att ha flera veckor kvar av semestern och lagom till slutet av juli så har alla glömt :)



Men någon måste ju bjuda på samtalsämnen till kommande 10-fika...

2008-06-29 @ 23:01:41
Postat av: Anna

Äähhh det var inte så farligt! Helt rätt Henke. Du gjorde ett bra jobb och roade oss. Tycker det var trevligt :)

2008-06-30 @ 18:32:08
Postat av: Henrik

Jo, Anna, det var kul. Får väl se om jag stöter på dejtingcoachen från Huskvarna igen på Twin. Vet fortfarande inte om hon var på riktigt eller inte, visitkorten var ju slut...

2008-07-01 @ 00:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0