YYeeaaahhhmmaannnn!

Oj vad jag har blivit effektiv! Jobbar ganska mycket varje dag men hinner trots det städa, tvätta undan och givetvis springa förbi ViktVäktarna. Fick mig en överraskning dessutom. - 0,7 kg yyeeaahhhmmaaan! Jag vet dock inte hur det har gått till med tanke på ledigheten och all god mat. Kanske är det så att man går ner snabbare när man känner sig fri,fri från stress... Nu är jag dock gräsligt trött så ska krypa till kojs. Ska upp tidigt tidigt imorgon, redan kl 04.15. Imorgon kommer jag dessutom sända den svåra sidan, eller den som har flest sändningar. Läbbigt men utmanande. Ska fira med en lunch med mammi och pappi :)


Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0