Gissa var....

.... jag befinner mig just nu hehe... på bussen! Tufft va?! Att utvecklingen har kommit så långt så att man idag 2008 kan sitta på en buss och använda internet. Jag är impad!

Igår var det årsmöte för RadioVätterVåg och RadioK var självklart där! Studiebesök på JönköpingsPosten, alltid kul! Sen fick vi mumsig macka :) Sen gick jag och Josse hem till mig och kollade på TopModel och drack te. Mysigt att kunna göra en sån sak en sen vardagkväll, fördelen med att ha oregelbundna tider.
Idag har jag och Sara sänt VarDagsLiv med påskspecial, så nu vet jag allt om varför vi äter lamm till påsk m.m. Skoj! Vi har verkligen flyt i talet nu! Vi är bäst hehe...

Sen blev det lunch på stan med Cissi. Mysigt då vi inte har hunnit göra sånt på ett bra tag. Sen var jag bara hem om, hämtade väskan och nu sitter man i en lyxbuss. Måste säga att Bus4you är en höjdare, men man ska nog lägga 30kr för speciell plats. Då kan man få sitta helt själv. Annars sitter man i en bred skinnfotölj med benstöd och internet. Finns även en kaffemaskin ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0