Jippi det är tisdag!

Jag har alltid gillat fredagar bäst men nu har jag börjat tänka om. Viktväktarlektion varje tisdag morgon och sen träning, en bra start på dagen. Idag hade jag klarat av -0,5 kg, alltid något. Har precis börjat träna lite mer intensivt och då tar det några veckor för kroppen att vänja sig och börja "rasa". Vår konsulent är så otroligt bra, gillar hennes stil och nu börjar jag lära känna kvinnorna i gruppen lite bättre. Veckans höjdpunkt, helt klart!
Dessutom väldigt bra att gå och träna när man fått en motivations "kick"! Josse och jag kämpade på i både maskin och på pilatesbollar idag. Alltid kul att träna med dig! :) Idag blev jag dock lite mjuk i benen på grund av någon..

Nu har jag precis kommit in från 45 minuters solande ute på gården. Första i år, helt underbart! Varm ,go sol som ger mig energi (och lite rödmosiga kinder haha). Dags att ta tag i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0