Lång dag, eller?

Imorse ringde klockan kl 06.00 och det var bara att släpa sig upp. På ett sätt var jag ganska glad att det var morgon och att jag vaknade i tid. Lite orolig igårkväll att jag skulle försova mig och i så fall missa morgongympan med Eva-Lotta på Friskis. Men det gjorde jag inte som tur är :) Kul med Ki-gympa, lite mer "boxning" över det och kul när en högskolelärare håller i passet! Hon är ett energiknippe!

Sen fick jag skynda mig hem, duscha och sen till kyrkan för att sända VarDagsLiv som idag handlade om olika medelhavsländer. Blev verkligen sugen på att resa! Inspirerad av mitt egna program hehe.. Vi pratade också mat från de olika länderna. Åh mat! Nuförtiden när jag är med i ViktVäktarna får jag ofta dåligt samvete av det jag äter. Det är svårt att få till en vecka där man inte fuskar något. Jag tycker fortarande att träningen inte hjälper till så mycket, tycker att man borde se något litet pyttelitet resultat men icke. Bara ont i benhinnorna :( Men jag tror att vår konsulent har ganska rätt i att det inte är träningen man går ner i vikt av utan själva maten. Sen hjälper självklart träningen till så att det går lite fortare. Men just nu är det helt stopp på min viktminskning. Gäller att hålla uppe modet och hoppas på att "raset" kommer snart innan jag blir knäpp! Fast måste säga att jag verkligen har blivit beroende av träningen nu och tycker det är underbart att springa!


På lördag gäller det! Melodifestivalfinal! WOOOOO! Heja Sanna! Empty room är underbar. Den låten betyder väldigt mycket för mig så det blir nog att jag hejar mest på den. Charlotte är också duktig, men jag är så avis på hennes kropp ;P Knasboll tänker ni..hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0