Längtar!



Just nu tycker jag våren är seg, vardagarna är sega, de lediga dagarna blir inte som jag har tänkt mig...saker stämmer helt enkelt inte, en mellanperiod! Ibland har jag det jättestressigt, ibland för mycket tid så att jag drar igång stora projekt som tex. möblera om istället för att vila. Jag borde inte klaga, har oftast roliga dagar men längtar trots allt till vissa speciella händelser. är det verkligen så att jag måste vara sjuk eller ligga i en solstol för att vila?!

Imorgon är det dags för invägning igen men det känns inte som att det har hänt så mycket trots all träning. Ska sänka pointsen och skriva listan ordentligt varje dag.

Längtar otroligt till:
* den dagen jag har nått min målvikt
* till påsk
* och en hemlig aktivitet :)

och...

* tills sommaren är planerad
* till jag är i Skåne igen och får umgås med Inga
* till att solen värmer varmt varje dag


Ta hand om er! Gå ut och promenera de dagar solen lyser, och drick en kopp te i soffan när himlen är grå och tung :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0