PÅSK


- 0,9 hg = -5 kg nu, JJJJIIIIIIPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! Äntligen lite plåster på såren. ViktVäktarna igår var en höjdare. Kändes otroligt skönt att få lite betalt för allt slit. Belönade mig själv med att bara ta det lugnt i soffan igår. Jag har dock inte nått mitt mål, så nu måste jag fortsätta kämpa. Idag väntar gympa och imorgon ett tidigt ki-gympa pass, sen ska jag ta påsklov!

Påsk är en "mathelg" men vårmat kan vara ganska nyttig. Sallader, kycklign och lax. Sill och ägg är heller inte det värsta. Godis är gott, men det kostar på vågen. Vill man unna sig ska man göra det, annars finns det alternativ. Fruktsallad och lite glass - (men akta er för vindruvor och lightglass. Jag och Josse har fått känna av effekten av de ingredienserna....). Chokladmousse - vispa äggvita, rör i lite kakao och socker och vips, en ganska nyttig chokladmousse! Skumgodis är också ett alternativ!
Mumsa på!


image55


Glad påsk vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0