Projektarbete

Det ska verkligen bli roligt med projektarbete, jag ser verkligen fram emot det. Skönt att alltid ha något att se fram emot! När vi läste TV-kursen längtade jag till praktiken. Ser även fram emot min och Josses studieresa till spanien som jag hoppas blir av nästa vår. Skulle vara så otroligt roligt ;D
Nu har vi dessutom ett nytt projekt som jag tror kommer bli kanon, under ledning av Josefine :) Girlpower med undantag för vår prins Daniel.

Fick dock ett tråkigt besked idag, Barber hoppar av vår grupp. Självklart förstår jag henne när hon nu får ett bra projekt på sin praktikplats och lägenhet, men jag saknar henne bara så otroligt mycket! :)


Mot framtiden, den härliga framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0