Tekniskt krångel

Hej stackars läsare!
Såg att mitt tidigare inlägg såg lite konstigt ut, något tekniskt krångel!
Har jobbat de senaste dagarna, fredag och lördag...och tränat såklart :) Melodifestivalen i lördags såg jag med Josse, vilken mess! Vad hände? Varför röstade folk inte på Ola? Sibel liksom..kom igen.. Jag och Josse skulle vara nyttiga och gjorde fruktsallad med lightglass, tji fick vi! Jag vaknade kl 03 och hade så fruktansvärt ont i magen..så nu är det bye bye till vindruvor och för mycket lightglass.

Fick precis reda på att balen ligger redan 3.e maj, PANIK!

Kommentarer
Postat av: josefine

hehe jodu, ont i magen fick man allt.. ush!! aa får bara ta fruktsalladnästa gång.. haha o bara apelsin:D
men nu har jag fixat balen iallafall, självklart väljer vi det före sexparty. hehe, men surt var det. varför har de inte sagt det tidigare?!!! aja, så är det. ses ikväll? träääna! puss gumman

2008-03-11 @ 13:21:39
URL: http://josefinenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0