Vi "hurtar" vidare..


Igår var det en bra dag! Hann planera mycket inför radiosändningarna som är kvar, promenera runt Munken då det fortfarande var fint väder och sen ett roligt träningspass på Frisikis. Bättre än de flesa pass måste jag säga, Josse du hade rätt. Kanske lite svårt att hänga med i början, märktes att många hade varit där flera gånger....och så det här med att få ihop armar och ben hehe. Jag är verkligen dålig på det ( ni som känner mig vet..), men så länge man svettas ordentligt så gör det ju nytta!

Sen bar det av hemmåt i panikfart för en snabbdusch innan Avtramp skulle spela match på Kinnarps. Väldigt roligt att kolla på :) Hockey är alltid skoj, speciellt när man vinner och går vidare :D Många bra saker den här kvällen ;)

Ska snart bege mig av till studion, sen är det Friskis som väntar igen!



God morgon, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0