Andas Anna!

Haha ibland blir jag inte klok på mig själv! Jag älskar att ha mycket att göra, blir galen av att bara sitta hemma, samtidigt är det bara FÖR MYCKET nu! Helt galet!

I mitt huvud snrrar bara:

Projekt
TENTA
Radiosändning
Jobba
Träna!!!
Jobba
Medieträningsavslutning
Konstiga känslor, en blandning av sorg och glädje


Är det någon som kan förklara? Kommer jag lösa det här? Jo självklart! Det jobbiga är bara att jag inte kan skippa något av detta. Samtidigt vill jag försöka träffa alla människor innan sommaren, speciellt de som tar examen nu. Den stora nackdelen med att plugga i en stad dit många har flyttat. Man vet inte vilka man träffar igen av de som flyttar "hem" eller mot det nya arbetet...

Nej, nu har jag 50 minuter på mig att arbeta med tentan innan gruppen kommer och vi ska fortsätta med projektrapporten! Bamsekram till Barber för att du hjälpte mig med tips och råd! Vad skulle jag göra utan min pr-expert??? Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: cassandra

Herregud du har fullt upp! Hade likadant i två veckor hah det går! men man sover säkert i tre dygn efter åt haha, ha en bra dag! hoppas projektet går bra gå gärna in och kommentera.

2008-05-28 @ 09:31:32
URL: http://dasiilvaa.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en jättefin dag!

//Natalie B

2008-05-28 @ 09:38:41
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0