Jag går och går, men kommer ingenstans...eller gör jag det?!

Att banta, gå ner i vikt, vara hälsosam eller vad du nu kallar det, är riktigt jobbigt i vissa perioder. Hur många dagar jag än har försöker jag att röra mig minst en timma varje dag. Tyvärr ger det inte det resultat jag vill se på vågen. I morgon blir det tyvärr inte 10%-igt, det känner jag. Har gått upp mina "sjuk kilon". Samtidigt tycker jag att jag har hämtat mig bra. Nästa vecka kommer jag kunna börja jogga igen och nu är projektet i skolan igång på riktigt och jag känner mig riktigt pigg! Så jag tror att även om jag inte känner att vågen visar något, så orkar jag trots allt med vardagslivet väldigt bra. Har dock funderat på att anmäla mig till Anna Skipper. Man skulle nog lära sig mycket, speciellt med min knepiga mage...

Idag har jag jobbat 05.30-09.00, varit på vårdcentralen, skolan, tvättat, promenerat och fått gjort många av de saker som står på min "att göra lista". Idag är jag värd beröm.




Glöm inte att berömma dig själv ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0