Måndag

Förra veckan var tung. Tidiga mornar, promenader, fest, projekt, kvällsföreläsning, vilket resulterade i en mycket trött Anna. Varje kväll gick mest åt till att sova och igår tillbringade jag eftermiddagen på Atlatis. Skönt bastubad och massage, sen gick jag hem och somnade :)

Projektet börjar verkligen att kännas nu, jag har nästan ingen ork kvar. Man är så nära målet nu men det är svårt att motivera sig. Inte samma kraft som för någon vecka sedan. Det har varit lite för mycket nu med projekt, jobb och träningen, men det löser sig alltid! Bara så tråkigt att inte känna sig lika pigg och motiverad. Jag vill så mycket men frågan är om allt blir verklighet... Nästa helg ska jag dessutom skriva en hemtenta, inte direkt att jag längtar men det är mitt val och då får jag ta det.

Har dessutom inget internet hemma men eftersom det snart är dags att bege sig uppåt i landet, känns det itne lönt att skaffa. Jag får helt enkelt stå ut, bli av med mitt beroende!

Kämpa vidare!
En stor fång med blommor till Sarah och många krya på dig-kramar! Du måste vara på benen snart ju ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0